24 Şubat 2014 Pazartesi

Muzlu ve Çilekli Magnolia..

Meşhur Magnolia pudingi daha önce Cookshop'ta bir çok kez yemiştim ama evde hiç denememiştim. Pazar günü gelecek olan misafirlerime değişik bi lezzet olsun diye yapmaya karar verdim. İnternette bir çok değişik tarife baktım en çok denenmiş bi tarifi yapmaya karar verdim. Sonuç mükemmeldi.



Malzemeler:
  • 5 yemek kaşığı şeker
  • 2.5 su bardağı süt
  • 2 yumurta sarısı
  • 3 yemek kaşığı un
  • 1 paket vanilya ( ben Dr.Oetker'in vanilya parçacıklı olanından koydum kokusu harika oldu)
  • 1 poşet krem şanti (yarım su bardağı süt ile çırpılacak)
  • 100 ml.labne peyniri
  • 3 yemek kaşığı sıvı krema
  • 1 paket küçük boy bebek bisküvisi
  • Yeteri kadar muz
  • İsteğe göre çilek
Yapılışı:
    -Yumurta,şeker,un,vanilya ve sütü derin bir tencerede karıştırarak pişiriyoruz.Piştikten sonra soğumaya bırakıyoruz.
    -Puding soğurken başka bir kapta yarım su bardağı süt ile krem şantiyi çırpıyoruz.Bisküvileri rondodan geçiriyoruz. Muz ve çilekleri de doğrayıp hazır ediyoruz.
   -Puding ılınınca içerisine çırptığımız krem şantiyi,labne peyniri ve 3 yemek kaşığı sıvı kremayı ekleyip pürüzsüz bir kıvam alana kadar mikserle çırpıyoruz.
   -Cam bir kaba(ben hem borcama,hemde minik kavanozlara porsiyonluk hazırladım.)bir kat bisküviden,üzerine muz,krema ve tekrar bir kat daha bisküvi,muz,krema koyup en üste sadece bisküvi olacak şekilde koyuyoruz. İsteğe göre kenarlarına ve üzerine çilek koyup değişik bir görünüm elde edilebilir.(ben hem kenarlarına hemde arasına muzla birlikte bir miktar çilek koydum) Hazırlıdığımız tatlımızı buzdolabında soğumaya bırakıyoruz. Servis esnasında üzerine çikolata sosu veya bir miktar kakao eklenebilir. 
Afiyet olsun.

4 yorum:

  1. Bazı yerlerde labne peyniri yazmıyor acaba fark oluyor mu arasında ve içinede muz ekleniyor mu

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir tarif teşekkürler gigi, ne zamandır görmüyordum yazılarını, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. labne eminim daha da kıvamlı güzel olmasını sağlıyordur,öyle de denemeli

    YanıtlaSil
  4. Ellerıne saglık.cok hos gorunuyor.

    YanıtlaSil