7 Şubat 2014 Cuma

Müge Hüner'le Butik Pastacılık Kursu :)

Upuzunnn bi aradan sonra hepinize kocamannn merhaba canlarımm :) Uzun zamandır blogumu çok ihmal ettim sanırım ama bundan sonra bu kadar uzun ara vermeyeceğim ve hep buralarda olacağım.
Bir önceki postumda Müge Hüner'le kurabiye kursumu anlatmıştım sizlere ve pasta kursuna da katılacağımı söylemiştim.Kursa gideli çok uzun zaman oldu ama buraya yazmak bu güne kısmetmiş.
Pasta kursuda aynı kurabiye kursundaki gibi çok eğlenceli ve öğretici geçti. Temel pastacılık için herşeyi öğrendik diyebilirim. Kurstaki tema baby shower pastası idi ve bende gelecekteki (inşaallah) oğlum için bir baby shower pastası hazırladım :):)


                                                      Vee işte pastammm :)






Gün sonunda çok yorgun ve bitkin gözüksekte dopdolu ve çok eğlenceli bir 7 saat geçirmiştik.
Müge Hüner'le butik pastacılık ve kurabiye kursunu gitmek isteyen herkese şiddetle tavsiye ediyorum.Gerçekten herşeyi en ince ayrıntısına kadar öğreniyorsunuz.Müge Hanım şimdi yen doğum yaptığı için kurslarına biraz ara verdi ama en kısa sürede inşaallah tekrar dönecek.
Kurs tarihlerini Müge Hüner'in blog sayfasından takip edebilirsiniz.

En kısa zamanda tekrar görüşmek üzere hepinizi kocaman öpüyorummm :)



2 yorum:

  1. Inşallah bir oglun olur ve pasta cok guzel ;) gigi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benimmm çok saoll :) Rabbim herkese hayırlı evlat versin inşallah :)
      Çok öptüm senii..

      Sil