15 Mayıs 2013 Çarşamba

Bu aralar neler aldım :)

Herkese merhabalarr :) bi kaç haftadır pek fazla post girememiştim. Bu arada bir kaç parça bişeyler aldım ve sizlerle paylaşmak istedim :)



Yazın gelişiyle babet sezonu açıldı :) bende bu cici babetleri aldım kendime :) fiyonklu olan twigy,kalpliler zizigo :)


Uzun zamandır aradığım cupcakeli sabunluğu sonunda Eminönü Şarkhan'da buldum :)
Sevimli arılı bal kavanozumda Koçtaş'tan :)


Bu şeker kupa bardaklarda yine Eminönü Şarkhan'dan :) Evde bir sürü kupa bardak oldu ama böle şeker şeyleri görünce tutamıyorum kendimi :)

Şimdilik aldıklarım bu kadar :) Yalnız şunu söyleyim Eminönü Şarkhan gerçekten muhteşem bi yer çok güzel çok değişik şeyler var.İmkanınız varsa mutlaka gidin derim :):)


22 yorum:

  1. merhaba canım çok güzel şeyler almışsın. kırmızı kurdeleli babetin bende siyah kurdeleli olanı var o kadar rahat ki giymekten eskittim yeni alıcam bende. çok güzel terlikler sandeletler babetler gelmiş bende dün gittim twigy e. plastik olduğu için denizde kullanıyorum ben.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim :) siyah kurdelelisi kalmamıştı bende kırmızı aldım (kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :D ) gerçekten süper rahat bi babet :) ben denizde daha kullanmadım ama normaldede giyiyorum çok rahat oluyo vallahi :) twigynin sandaletlerine,terliklerine de bayılıyoruz zaten yeni modeller için bi ziyaret etmem lazım sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Hepsini ayri ayri cokk sevdimm ama babetlere bayildim çok rahatsa hemen bende alayim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canımm :) babetler süper ötesi rahat ben bayıldım çok şekerler bide bence mutlaka almalısın :)

      Sil
  4. aldıkların hepsi çok cici cnm güle güle kullan,bende bir kupa canavarıyım, kupalar için ayrı bir dolap almalı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) bence de ayrı bi dolap olmalı mutlaka vallahi artık koyacak yer bulamıyorum almayayım diyorum ama tutamıyorum kendimi :D

      Sil
  5. hepsi de çok cici, güle güle kullanın,
    babet mevsimi açılmıştır yihuuu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) babet mevsimini çok sevenlerdenim valla pratik hemen giy çık :)

      Sil
  6. hepside çok güzel..eminönüne gitcektim şarkhana da uğruyayım bari:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) şarkhana uğramadan dönmeyin derim çok güzel gerçekten :)

      Sil
  7. ayyyy nasıl sahaneeee bunlar gozumm gonlum acıldı..askla kullan hepsınıı

    YanıtlaSil
  8. hepsine ayrı ayrı bayıldım :)
    severek kullan canım...
    en kısa zamanda eminönüne gitmek istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimm :)
      Eminönü Şarkhan'a gitmeni mutlaka tavsiye ediyorum süper şeyler var ben tekrardan bi gitmeyi düşünüyorum :)

      Sil
  9. Şarkhana bende geçenlerde gittim bayıldım evlenecepşm zaman niye haberim yoktu diye.
    Hepside çok güeller güle güle kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler :)
    Şarkhan'ı ben evlenmeden önce de biliyodum ama hiç gitmemiştim nedense :) bu gittiğimde bende dedim ben neden gelmemişim önceden buraya diye gerçekten çok güzel şeyler var :)

    YanıtlaSil
  11. hepsi birbirinden güzel. Favorim ise cupcakeli sabunluk ve kırmızı fiyonklu ayakkabılar. ;) Güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canımm :) Vallahi benimde favorim cupcakeli sabunluk çok aradım çünkü sonunda buldum :)

      Sil
  12. Çok güzeller hepsi bayıldım güle güle kullanın bnada beklerim sevgiler;)

    YanıtlaSil
  13. merhabalar:)
    cupcakeli sıvı sabunluğu hangi dükkandan aldınız acaba hatırlayabiliyormusunuz:)

    YanıtlaSil