2 Nisan 2013 Salı

Cenaze,yorgunluk,grip :(

Günaydınlar herkesee :)Başlıktan da anlaşılacağı üzere geçtiğimiz haftasonu bir cenazemiz vardı. Ailemizin en büyüğünü annemin babaannesini kaybettik. (Allah rahmet eylesin,nur içinde yatsın)Hiç beklemediğimiz anda gelen bi ölüm oldu ve apar topar düştük Kayseri yollarına. E tabi giderken yolda üşüme hava değişikliği felan derken İstanbul'a bi geldim ki şifayı kapmışım :( üstüne bir de uykusuzluk,yorgunluk derken hala kendime gelemedim. Dün akşam kendime içinde bir sürü bitki ve meyve olan bi çay yaptım. Tadı biraz tuhafta olsa gerçekten biraz toparladı beni. Bundan sonra grip olunca baş ilacım olacak kendisi :)




Çayın yanında da bol bol meyve yedim :)

Çayımın içinde neler mi var :) (evde elime geçen herşey var :D)

  • Ihlamur
  • Adaçayı
  • Kuşburnu
  • Gül Hatmi Çiçeği
  • Kekik
  • Nane
  • Kabuk Tarçın
  • Portakal
  • Elma
  • Ayva
  • Limon
  • Bir tutam da çörekotu 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder